Tuesday 28 January 2014

TODAY is MY BIRTHDAY !



ASSALAMUALAIKUM 



Alhamdulillah syukur kepada Mu Ya Allah kerana masih dipanjangkan lagi umur sehingga hari ini .

Ya Allah aku hambu Mu yang kerdil dan memerlukan rahmat dan perlindungan dari Mu . 

Sebagai manusia kita tak lari daripda buat dosa . Sama ada besar atau kecil . Selama aku hidup selama 21 tahun ini aku memohon keampunan dari Mu Ya Allah di atas segala dosa yang telah aku lakukan selama ini .


Ya allah panjangkanlah usiaku ,
agar lebih lama dapat ku mentaati mu .
Jadikanlah kehidupan ini sebagai ladang ,
moga di akhirat kelak ku mengutip hasilnya .
Ya allah tambahkanlah amalan ku di saat bertambah usiaku ,
Jadikanlah cahaya mu yang bersinar menyinari jalanku ,
Rehatku adalah rantaian zikir ,
Rantai yang ku kalungkan pada leherku , 
Sebagai tanda cintaku pada Mu ,
Semoga di tahun ini merupakan tahun yang terbaik dari sebelum ini . 
Ya allah panjangkan umur ku dalam ketaatan ku kepada Mu , Murahkanlah rezeki ku , Bimbinglah aku dalam mencari keredhaan Mu..
Insyallah.. Aminn..
#sebagai renungan bersama#


No comments:

Post a Comment